een nieuwe look & feel voor INGEbrowns

STOER RETAIL is gevraagd om de merkidentiteit voor INGEBrows by Rob Peetoom te ontwikkelen en deze door vertalen naar een passende huisstijl, verpakkingslijn en ´browbar´ concept.

Dit is als volgt aangepakt:

  • Voor het ontwikkelen van de merkidentiteit hebben we eerst diverse moodboards gemaakt om de strategie en look & feel te bepalen van het merk, de verpakkingslijn en het ´browbar´ concept
  • Vervolgens de huisstijl ontwikkeld en vastgelegd in guidelines in samenwerking met grafisch ontwerper Bart de Rooy
  • Aan de hand van de huisstijl hebben we een verpakkingslijn van diverse brow artikelen neergezet en geïmplementeerd
  • Daarnaast hebben we een concept voor de browbar ontwikkeld. De browbars zijn te vinden in de Rob Peetoom salons. De eerste opende in Haarlem.

nieuw gecreëerde merkidentiteit

In alle Rob Peetoom salons is de INGEbrows browbar gevestigd in lijn met de gecreëerde merkidentiteit. Een succesvol concept dat wordt uitgebreid naar het buitenland.

Periode: 2015