coördinatie van het DA magazine “hoe dan?”
Alles om je goed en gezond te voelen met tips uit het ‘hoe dan?’ magazine
4 keer per jaar brengt DA het ‘hoe dan?’ magazine uit, boordevol mooie fotografie, interessante weetjes en waardevolle tips om het beste uit jezelf te halen.
Het magazine is tot stand gekomen in nauwe samenwerking tussen het team Marketing & Formule en Category Management van DA. STOER kreeg de opdracht om verschillende onderdelen van de ontwikkeling van het magazine te coördineren. Dit magazine is gerealiseerd in samenwerking met DA, contentmarketingbureau MPG en STOER RETAIL. Lees hieronder meer over de rol van STOER.
Onze aanpak
- Inspiratiesessie om de focus voor komende edities te bepalen samen met Category Management, Accountmanagement, Marketing en Formule.
- Verzamelen van input voor brainstormsessies en het opstellen van een inhoudsplan.
- Afstemmen van het inhoudsplan en plank met MPG.
- Afstemmen van productplaatsingen en prijzenpakket met Category Management.
- Coördinatie van advertentieplaatsingen.
- Begeleiding MPG bij de ontwikkeling van de DTP’s op basis van aangeleverde input, inclusief afstemming met de betrokken afdelingen van DA en de keuringsraad KOAG/KAG.
- Publicatie van het magazine op de website.
door de inzet van STOER RETAIL
De projectcoördinatie vanuit STOER RETAIL heeft geleid tot de succesvolle uitgave en verspreiding van het ‘hoe dan?’ magazine van DA.
Het magazine is verspreid via de volgende kanalen:
- Exemplaren in alle DA-winkels.
- Online doorvertaling van het magazine, vertaald in diverse owned kanalen van DA (website, digitale folder, e-mail en social media)
Periode: 2022, 2023