heropening Karwei

Wij hebben voor deze heropening de gehele openingscampagne van A tot Z begeleid. Denk hierbij aan het inzetten van de juiste promoties tot aan de activiteiten in en rondom de bouwmarkt. Hierbij kijken we ook kritisch naar demografische factoren en het koopgedrag van huidige klanten. Op basis hiervan zetten we de juiste communicatiemiddelen in om (nieuwe) klanten te informeren en enthousiasmeren de bouwmarkt te bezoeken tijdens de feestelijke heropening!

begeleiding heropening

STOER RETAIL heeft het volgende begeleidt:

  • Afstemming met districtmanager en bouwmarktmanager over invulling feestweekend
  • Afstemming Manager Prijs & Promoties over geschikte trafficmakers
  • Beheren campagne- en kostenoverzicht
  • Begeleiding vormgever bij ontwikkeling communicatiemiddelen
  • Afstemming, contact en begeleiding met stakeholders over activiteiten
  • Instructie bouwmarktmedewerkers over heropening
  • Begeleiding heropening
  • Verzorgen follow-up momenten

verdubbeling van omzet

Het feestweekend en de daarbij gekozen trafficmakers hebben gezorgd voor een verdubbeling van de omzet in vergelijking met een ander weekend. Klanten hebben op deze manier (opnieuw) kennis kunnen maken met de vernieuwde bouwmarkt en het ruime assortiment van Karwei. Tijdens de follow-up periode zullen we herhaalbezoeken stimuleren, waardoor klanten Karwei hopelijk als voorkeursbouwmarkt zullen krijgen.

Periode: 2023