van begin tot livegang van de app
Prénatal heeft STOER RETAIL gevraagd een app te ontwikkelen om de één-op-één relatie met de klant te versterken.
In een eerder stadium heeft STOER RETAIL een nieuwe strategie voor Prénatal opgezet. Met de strategie als uitgangspunt zijn we naar de invulling van de app gaan kijken. In werksessies hebben we Prénatal meegenomen in de wereld van de apps. Wij zijn verantwoordelijk voor:
- Het opstellen van de requirements. De app helpt met aftellen naar de geboorte van het kindje en het opstellen van een baby uitzetlijst. Daarnaast geeft de app tips en weetjes in de reis naar de bevalling
- Het begeleiden van de pitch voor het selecteren van een app-ontwikkelaar. In samenwerking met Triple IT is de app vorm gegeven
- De vormgeving van de zwangerschapskalender in samenwerking met verschillende vormgevers
- Het testen en opzetten van een klein klantonderzoek
- Het projectmanagement: van begin tot livegang van de app
Tot slot hebben we een communicatieplan opgesteld en uitgevoerd om de Prénatal app te lanceren.
door de inzet van STOER RETAIL
Met zo’n 200.000 downloads en een hoge waardering van Prénatal klanten is de app een van de belangrijkste kanalen om de klantrelatie te onderhouden. Met Prénatal werken we nu aan het toevoegen van een loyalty programma.
Periode: 2014 – 2016