klaar voor het tuinseizoen
Elk voorjaar brengt Karwei een voorjaars catalogus uit. Samen met Karwei maak jij jouw tuin of balkon klaar voor het tuinseizoen. Karwei heeft – met de hulp van ons – een catalogus uitgebracht vol inspiratie voor jouw tuin en balkon met een mooie en complete weergave van het gehele assortiment.
De catalogus kwam tot stand in nauwe samenwerking tussen het Activatie en het Brand team binnen Karwei. Aan STOER is gevraagd om verschillende onderdelen van de ontwikkeling van de geprinte en digitale tuincatalogus te begeleiden. Dit magazine is tot stand gekomen in samenwerking met Karwei, Giesbers Retail, WePublish, dedato ontwerpers en architecten en Bureau STOER. Lees hieronder meer over de rol van STOER RETAIl:
- Ontwikkeling van de briefing voor Category Management m.b.t de gehele tuincatalogus
- Opstellen van een plank voor de juiste vertegenwoordiging van de verschillende assortimenten, incl. afstemming met betrokken afdelingen binnen Karwei
- Plaatsen van het gehele assortiment in Omnyo t.b.v. juiste plaatsing in de DTP
- Ontwikkeling briefing voor Giesbers t.b.v. de ontwikkeling van de DTP’s
- Begeleiding Giesbers bij de ontwikkeling van de eerste DTP a.d.h.v. de briefing incl. afstemming met de betrokken afdelingen van Karwei
- Ontwikkeling van alle QR codes welke zijn geplaatst in de fysieke catalogus met daarachter links naar zowel productpagina’s als interessante en relevante content pagina’s op Karwei.nl
doorvertaling
De tuincatalogus is verspreid via de volgende kanalen
- Winkelexemplaren in alle bouwmarkten
- Online doorvertaling van de catalogus, vertaald in diverse owned en paid kanalen van Karwei
Periode: 2023