Beter Bed city

STOER RETAIL heeft samen met Beter Bed een nieuwe winkelformule ontwikkeld: Beter Bed city. De nieuwe formule is een resultaat van de door Beter Bed gepresenteerde strategie om te investeren in haar winkelnetwerk.

Beter Bed city onderscheidt zich van de andere Beter Bed retailformules (Beter Bed Experience en de Beter Bed winkels op woonboulevards) door zowel de omvang van de winkel (slechts 128 m2) als de locatie. De nieuwe winkel is namelijk gevestigd in winkelcentrum The Westfield Mall of the Netherlands.

STOER RETAIL is tijdens dit project verantwoordelijk geweest voor de gehele formule begeleiding en uitrol van de eerste Beter Bed city. We zijn als volgt te werk gegaan:

  • Conceptontwikkeling
    De uitgangspunten voor de nieuwe winkelformule bepaald die als basis diende voor de briefing aan het ontwerpbureau.
  •  Invulling communicatielagen
    Aan de hand van het nieuwe winkelconcept de communicatielagen vormgegeven en uitgewerkt.
  •  Uitrol eerste winkel
    Begeleiden van uitrol eerste Beter Bed city en het opzetten van een openingscampagne.

vernieuwde winkelformule

De eerste Beter Bed city is geopend en gevestigd op een high traffic locatie. Dit verhoogt de zichtbaarheid en stimuleert dat klanten spontaan binnenlopen voor slaapadvies of een aankoop. De vernieuwde winkelformule is de basis voor verdere uitrollen en formule ontwikkeling.

Periode: 2022